volleyball

Idag körde vi vollyboll på gympan. Jag var tvungen att ducka och se upp hela tiden för alla var så dåliga. Haha. Men sen på slutet när alla tjejer körde 4 mot 4 gick det ännu sämre.. vi survade bara :D men nu får jag inte vara taskig här! Men det var faktist väldigt kul, bara att jag och Hanna var fett seriösa när Stella missade. Haha
Detta påminner mig om Twilight, framförallt Bella. Eftersom att hon är så klumpig.. Denna sen kommer upp i huvudet på mig, så jag tänkte lägga in den på min kära blogg. Kram

Kommentarer
Postat av: hannis

hörredu du, som om du var nån höjdare på volleyboll då!

2009-03-13 @ 18:13:39
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: emilia

sa jag det eller? :D jag sa ju att alla var dåliga

2009-03-13 @ 20:18:16
Postat av: hanna

ja men sak samma, proffset själv är nog inte så proffsig som hon tror X)

2009-03-13 @ 22:46:23
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0