Dagens citat

Hm, den dumma Hannisen skrev ett elakt citat om mig igår, så här blir en liten hämnd. Härdan efter borde ni tänka på vad ni säger, för nu kommer jag allt publicera "Dagens citat".

Hanna på so lektionen: - Jag jag har jäätte ont i halsen där bak!
Jag: - Du menar väl nacken?


Ja, Hanna som skulle är så smart, och när jag sa något finurligt skattade hon bara. Men nu vet vi att det bara var ett nervöst skatt som drar ut på tiden för att komma på något smart.
Hahah, Hanna visste inte ens att det fanns ett ord för bakre delen av halsen. Men nu vet du det! För att det heter nacke.

Så. Bra. Klart. Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: hanna

men hallå!!?? det var ju inte ens i nacken jag menade! Det gjorde ont i bakre delen av halsen, INTE NACKEN! Förresten så är dagens citat min grej! jag börjjade me det

2009-03-24 @ 15:17:50
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0