Välkommen in i värmestugan, i detta slaskiga väder

Också välkommen till min nya blogg! Ännu en ny..
Nu ska jag ha fina och ordnade inlägg, som ser hyffsade ut. Önska mig lycka till! :)
Höj gärna min statisk, också

För er som inte känner mig, Hej! Jag heter Emilia och jag är 13 år. Jag har många intressen, som till exempel:
- sjunga, dansa och spela teater
- fotografera med min D60, också kallad bebis
- vara med vänner (samt fika med dem)
.. och det finns såklart en massa andra saker som jag tycker är roligt här i livet.. Jag älskar att åka skidor, även fast det inte är min starka sida, underhålla sig i badhus och sitta och lyssna på youtube..

Jag skulle kunna fortsätta i all evighet, men det orkar inte jag skriva eller ni läsa så jag slutar här och nu!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tror det kommer gå jättebra! vad fin bloggen är! :)

2009-01-31 @ 21:33:17
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0