varför kan inte allt bara vara gratis, eller åtminstonne super billigt?

Hej, idag har jag varit i stan.
Jag tog en stor chai och köpte jeans-leggins.
Men varför, varför, varför ska pengar ta slut? Så mycket jag vill ha jusst nu, bla mockajackan, skinnjackan och jeansjackan.. Samt massa skor och väskor.
Och pengar förstör allt! De tar alltid slut super snabbt och finns aldrig där när man vill ha dem som mest. Hm.. Det är så jobbigt!
Varför kan inte allt bara vara gratis, eller varför kan man inte ha oändligt med pengar?! Fast ioför sig, då kanske shopping blir lika kul, när man märker att man har allt..
Jag kanske får sluta drömma?


min nya kjol, topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0