rosa pantern.


taxfree
Hej! Igår sov jag hos Sanna och vi tittade på rosa pantern och läste. Sanna och Frida hade bakat kladdkaka, som verkligen var kladdig och super god, den slank ner i magen tillsammans med chai te som Sanna inte tyckte smakde något vilket det gjorde.
Iallafall, Idag har varit och badat med Stella och Sanna idag, efteråt gick vi på Step Up. Ledaren sjöng typ hela tiden och var inte så jätte bra men det var kul ändå.
Nu är morfar och Karin på middag. Morfar lär mig lite om kameran, super bra!
Men tycker inte ni att jag har för lite bilder? Jag vet inte.. Mer borde det ialla fall bli!
Men nu ska jag nog läsa mera i boken. Är på kapitel 4 nu, Ryser!

Förresten,  igårkväll gick min taklampa sönder. För er som ville veta det :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0