två inlägg till

snart börjar skolan, imorgon.. åh nej! massa arbeten att göra, jobbigt! jag som bara vill ligga under mitt härliga täcke hela dagarna och läsa.. fast jag har två inlägg med bilder som jag gärna bloggar om så vi får se hur planeringen blir, förra veckan var ju sjuk jag tror jag aldrig pluggat så mycket
men nu har jag suttit här vi datan och haft ångest över det, tänkt att jag har en massa andra viktiga saker
så nu måste jag nog hoppa till sängs, sovmorgon har jag iallafall imorgon och det r jag sååå tacksam över!!!
jag kan avlöja att inläggen är om lördags hos emma och denna dag(söndag) då jag träffade kusinerna, kanske inte låter så lockande men jodå! ;) jag kom på denna idag: se u sone on honeymon och det passar ju in, hmm eller nej?! lite kanske

Kommentarer
Postat av: hannis

så här stavas det Emilia: See you soon on honeymoon!

2009-02-17 @ 20:10:22
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: emilia till hanna :D

det stavas: bezzervisser!!! :D

2009-02-17 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0