Fattar du? Jag smälter

1. Rubriken är dålig 2. Jag kanske inte är en av de bästa "uppdaterare" enligt Sanna längre, jag ska skärpa mig 3. Nu fick ni ett dåligt intyck av mig men jag är faktist glad, Super glad!
Hej, Idag var jag med Sanna inne i stan och vi shoppade lite. Jag köpte världens finaste jeans kjol från Topshop med hög midja i ljus denim och en lång dragkejda! Like. Jag köpte också en kamera väska till min D60. Sanna köpte också ett hemligt paket från The Body Shop och det var faktist fina saker där i. Vi tog varsin stor chailatte och åt scones.
Vi letade som sjutton efter Om jag kunde drömma och När jag hör din röst, Sanna skulle ha När jag hör din röst och hittade den men jag som skulle ha Om jag kunde drömma fick leta ett tag eftersom att den bara finns på engelska. Så jag tänkte låna den på ett biblikotek men det var 114 stycken för mig i kön men jag hittade Om jag kunde drömma tillslut!
Så resten av dagen har jag legat på min säng och läst! Så sjukt bra, jag smälter.
Tyvärr inga bilder. Ha det bra! PussKram
 


Kommentarer
Postat av: hannis

mm, bra att du gör ett inlägg! Till och med jag är bättre på att uppdatera, enligt mej..

Ser fram emot att se kjolen, ha den på måndag!:D

2009-02-07 @ 20:20:23
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0