blåmärke

ja om man ska förkorta dagen: vi hade iallafall tur med vädret
skridskodagen var rolig de fösta 1,5 timmarna men sen led jag bara. min croissant (jag har problem med det ordet) tog slut och jag kunde inte knyta om skridskorna eftersom att de var en dubbelknut så jag vrickade foten typ de 700 sista meterna.. aja
nu sitter jag hos matilda och vi har ätit god mat och glass! yeay haha! matilda fick 500 kronor av oss eftersom att ina får ärva så mycket kläder av henne, men matildas nudie jeans som hon aldrig använt prövade jag och det var som gjorda för mig så då ska jag få låna dem för ett tag. wopsi, matilda är en liten märkes-nörd haha..

när jag var liten kunde jag åka bättre, får då hade jag inga himlas piggar där fram.. fast jag ser inte så glad ut, haha :P rutig jacka också, nä mina föräldrar var minsann inte så snälla när det gällde klädstil..


Kommentarer
Postat av: hanna

hett ju!

2009-02-28 @ 20:20:28
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0