090223

Hej! Har nysst varit och handlat. Ett nummer av Sofis Mode "råkade" slinka ner i korgen.. Wopsi. Och det är så förbaskat snygga kläder, skor, väskor. Jag blir helt galen. Jag vill ha allting! Men igår var jag inne på HMs webbshop och hittade en skit snygg jeansjacka och en svart väska, så nästa gång jag träffar mamma ska vi beställa det!
Men nu är det snö och jag älskar det! Men efter sportlovet borde det bli påsklov på en gång och sen efter påsken blir det på typ sommar på typ bara 1dag eller nått! Om jag fick bestämma. Ja, för då skulle jag hoppa över alla dagar med busväder
förresten, farfar är bättre än mig på att steka pannkakor.. gissa vad det blir till lunch?.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0