Värme

Idag är det över 20 grader, det är sjukt varmt. Jag, pappa, farmor och farfar har gått runt typ hela ön och det var så vackert att jag typ tappade hakan. Vattnet är så klart och blått. Farmor gick så långsamt så jag och pappa gick utan dem på tillbaka vägen. När jag kom hem tog jag på mig en klänning och läste i solen, wonderful
Jag han typ bara ta bilder på pärlan för mitt batteri dog, men det räcker långt ;)
Pärlan är såååå härligt. På sommrarna finns det en brygga där också



Idag är det som en slags tradition i bohuslän, för det är nämligen så att en gång på året under påsken tänds det brasor runt om i länen. Såklart ska jag dit, och det är så mysigt <3


puss och hej

Kommentarer
Postat av: elisabeth

hej emilia! jag är fortfarande avis på att du är på bohusmalmön !älskar dina bilder därifrån så jag bara längatar som bara den till sommarn ! du hade skickat någon kommerntar till någons blogg jag kommer inte ihåg vilkens men det var så jag lista ut din blogg. /kram elisabeth

2009-04-12 @ 09:38:24
URL: http://liizzii.blogg.se/
Postat av: elisabeth

hej ! jag klarade det där med bilderna ! det var jätte snällt att du hjälpte mig ! jag är typ yberglad nu vet inte riktigt varför så himla överdriven men jag är iallafall yberglad ! jippi :) haha hoho hihi hehe .... vad kul jag är ! XD

2009-04-13 @ 08:48:27
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0