polka och daim

Hej. Igår träffades jag och Julia i lysekil. Jag åkte buss i ca en timme i bohuslän fatta vad duktig jag är!!! Jag är as stolt.
Vi hade jätte kul. Vi var jätte flummiga och jag gick runt med ett stort brett smile som i en tandkrämsreklam typ och vi skrattade åt as tråkiga skämt som Julia och hennes mormor brukade skämta med varandra. Hahaha.
Vi började med att fika på ett tantcafé, sedan letade vi efter Havet hus och gick runt och sa: Where is haauvets ha.. haus? Väl inne i havets hus började jag prata göteborska och värmländska i en vacker blandning. Problemet nu är det att jag har blivit beroende och pratar så hela tiden nu... Jag kan inte sluta prata sån dialekt.
Efter haauvets haus köpte vi glass och klubba och sen åkte vi över till vackra fiskebäckskil, och det var inte min sista gång jag satt foten där kan jag bara säga!
Sen kom pappa och hämtade mig och that's it. En trevlig dag var det. Hoppas ni orkade läsa, hahaahah

Här kommer lite bilder
 
Fula fiskar! Haaahaha


Jag ääälskar denhär bilden

jaha, det var ju en jädras massa bilder. hoppas ni nöjer er med dem, puss och hej

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh, har du en systemkamera? :D

2009-04-10 @ 22:36:57
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha det var ashärligt <33 det här görs om i sommar!!

2009-04-12 @ 17:40:21
Postat av: Emma

Snyggingar ;)

2009-04-13 @ 17:36:37
URL: http://alltidemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0