Minute maid

Jag har några saker att säga:

- Minute maid juice är gott, speciellt efter att man haft gympa

-
Gympan blir förvånandsvärt mycket roligare med tiden. Det var jätte kul att hoppa höjdhopp, jag klarade 113 cm. Stolt!

-
Jag har massa läxor. Blä!

- Paula är min ängel! Hon är bäääst

- Runebo har tydligen en skjorta som liknar min. Fuuuuck

-
Om ni vill att twilight-skådespelarna ska komma i sverige måste ni skriva under här. Gör fane mig det nu!!!!!

- Twilight filmen kommer ut om 7 dagar på åhlen! Aaaaaaaaaah

- Jag har första förställningen på måndag. Shiiiiiet!

- Man kan lätt underhålla sig med en webbkamera. Jag älskar den! Hahaha! För ett år sedan tog jag lätte seriösa bilder med den. Titta bara här:

Haha! Och min gröna tjocktröja? Fy, den är så ful. Haha! Det kommer nog ett inlägg med massa webbcamra-bilder

puss och hej

Kommentarer
Postat av: sanna

söööt<3

otooooligt!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-22 @ 20:13:42
Postat av: hannis

det enda som växt det senaste året är din hals. Jag skriver en så här elak kommentar för att du skrev att pauli var bäst och inte jag.

2009-04-22 @ 20:22:40
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna Thedéen

Hihi, det var en jävlar massa punkter, de :)

2009-04-23 @ 08:39:22
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0