Hola amigos

Hola! Jag pratar mycket spanska med farmor när jag är med henne, men det är svårt att förstå för hon snackar så sjukt fort och säger så svåra saker. Vi har varit och handlat mat och det bästa med att handla med henne är att man få i princip vad man känner för, snart ska jag gå och sätta mig nånstan och äta chokladpudding och läsa Sofis Mode. Fotografering ska också bli av... :D
Idag ringde jag JullisBullis och vi ska träffas på torsdag :) Det ska bli jätte kul, jaooo ;)
P.S På lördag ska det bli årets finaste dag här. Runt 20 grader. Hur najs är inte det?

Men bilder måste vi ju ha.. Letar lite i arkivet på denna dator så får jag se vad jag hittar. Bilderna är iallafall härifrån:

Det blev bara sommarbilder.. så istället ska jag fota lite istället. Det är nog roligare! =) KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

sommar i bohuslän! <333 me like!

2009-04-08 @ 00:23:10
Postat av: Anonym

åh jag längtar till sommaren på malmön men det var en riktig ful bild på mig om det var jag ?XD /kram elisabeth

2009-04-11 @ 10:07:29
Postat av: sanna

åh vart är det nånstans?

ser härligt ut!

2009-04-19 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0