en sammanfattning

Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden, men mitt genomsnitt på antal blogginlägg per vecka är 9 st inlägg.
Här kommer iallafall en liten sammanfattning av mitt påbörjade fantastiska påsklov.

Fredag: På eftermiddagen efter skolan gick jag, Mands och Hannis till solvik med chiabattabröd och gurka. De spottade gurka på mig.. Och så köpte vi glass. Magnum Java = Yammie! Vi tog också nårga coola bilder uppe på taket.

På kvällen träffades i stort sett alla tjejer i klassen (förutom Hanna och Oa) på ett berg som ligger mittemot Stora Essingen uniefär. Där grillade vi banan och choklad på en engångsgrill i mörkret och åt godis. Vi satt inlindade i filtar och hade suuuuuper mysigt. Ett stort hjärta till min kära klass, den är bara för underbar! Jag sov över hos Stellisen också. Naajs!

Lördag: Jag och Stellis sprang en runda, och jag kände mig väldigt duktig. Sen kom Hannis och jag gjorde fruktsallad till dem. Då satt vi uppe på Stellas balkong i solen och åt fruksallad i stora lass. Sen hjälpte jag och Hannis, Stella med att tvätta hennes pool. Efter ett tag blev det tråkigt och vi satte oss i Stellis rum. Sen gick jag och Hannis hem. På kvällen vare najs. Jag, Hannis och Schucki drack te och pratade.

Söndag: Jag ska träffa Hannis och Mands och vi ska in till stan. Webbshoppar är farligt för man blir otroligt beroende.



---
På måndag (imorgon) åker jag till mitt egna lilla paradis. Landstället! Hahah! Jag ska frossa godis och slappa uppe vid draget. Mitt landställe är nog det bästa som finns. Våran härliga sjöbod, alla trevliga människor. Nä, det går inte att förklara. Allt är bara helt perfekt där. Hoppas Maja är där också. Vi brukar göra jordgubbs-tårta på sommrarna.
Sen får ni allt lite bilder när jag kommer hem, för jag tar med mig min lilla bebis, Systemisen!

Men nu måste jag lägga upp lite bilder, dessa är från hummerfisket 08:


Men dessa bilder säger ingenting. Inte äns mina ord gör det. (myskoo..?!!!)
Nu ska jag ringa Mands, hon har inte ringt än!

Kommentarer
Postat av: hanna

fyfan vad najs! jag vill dit! jag måste dit. sjuuukt fint.

2009-04-05 @ 21:28:29
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0