en blå liten underbar hatt

Idag åkte jag in till stan och träffade Anna, Sanna, Emilie och Bessan där. När jag kom till dem gick dem och konkade på massa påsar. Orättvist! Jag som är pank. Daooo!  Men jag gick och köpte en as god smoothie på waynes, med hallon/äpple/mango smak. Åh mumisgt!
Vi gick runt lite i olika affärer och när vi kom in på HM satt Bessan en hatt på mitt huvud. Den var blå och pytteliten. En håraccesoar helt enkelt.
När vi gick ut från HM tänkte ingen på att den satt på mitt huvud så jag gick runt med den hur länge som helt. Efter ett tag gick vi in på din sko, och då såg jag i spegeln att jag hade på mig hatten fortfarande. Jag blev as chokad! Fatta? Har jag snott den nu? För jag behöll den :D Hahaa!
Aja! Nu har jag iallafall en blå liten hatt! Det var jätte kul XD

Nu ska jag till Anna tror jag.. Vi ska grilla med Bessan Sanna Emelie Felle och Elli (från Annas basktetlag typ)!
Se ya :D P.S Jag ÄLSKAR vädret.

Förlåt för inga bilder. Lägger in hatten sen. Hahahahah!


Kommentarer
Postat av: Johanna Thedéen

Hahahaha, snattare Emilia!

2009-04-26 @ 10:42:07
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0