på berget

Vi slutade 11.40 idag och efter skolan gick jag och Hannis till berget vid vattnet och åt våfflor. Igentligen skulle jag alla tjejer vara med, men det är bara jag och Hanna som har superminne som minns sånt. Hannas våfflor var goda, mina var.. Hm, vad ska vi säga? ÄCKLIGA? DEGIGA?.. Jaja..Nu får ni allt lite bildförklaring istället
Härligt soligt väder var det iallafall!



Hanna var inne i sina filosofiska tankar


..Så jag bestämmde mig för att hoppa ner och dö! Hon var så okontaktbar. Hahah
 

..Men då fick hon för dåligt samvete och hoppade efter mig..


.. Men ångrade sig, och grep snabbt tag i en sten för att rädda sig själv

Vi var ute till klockan halv 3, och mina fötter förförs. Jag skämtar inte, de tog över 1 timma att tina upp dem, och det gjorde olidligt ont.

ÖHM, tro inte att vi är värsta knäppa nu. Okej, det är vi. Men inte sååå knäppa. Vi kan ju vara normala också?! Ja.

Hejdå! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Olli

haha, finfint inlägg!

2009-03-26 @ 20:05:10
URL: http://ollssonpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0