sovmorgon

Jag skulle aldrig klara mig på måndagar om vi inte haft sovmorgon då, jag är så sjukt trött på morgonen då.
Och ett plus är att jag hinner bada i stället för att duscha. Hahaha.
Denna vecka slutar vi 1 varje dag, och det är ju underbart! Super skönt. Men när någonting är bra, finns det ju såklart något dåligt också, och jag tror att vi alla tänker på samma sak.
SNÖN! Vadfan gör den här?!

Jag trodde att jag inte skulle behöva se mer snö nu. På demhär träden ska det ju finnas blad och fåglar som kvittrar.

Juste, Nu kom jag på världens bästa sak:
MANDO DIAO! Jag ska kanske dit! Fattar ni? MANDO DIAO! Stella har hittat biljetter. YEYEYE!
Men nu ska jag föna håret och fixa mig lite. Och på väg till skolan ska jag bara lyssna på ett enda band.
MANDO DIAO! MANDO DIAO! MANDO DIAO! MANDO DIAO! Tjohej på er, sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0