ruta

Hej! Efter skolan gick jag runt i Västermalmsgallerian och köpte en svart/vit-rutig skojorta. Det kändes inte som en typisk "emilia-tröja", men jag fick en känsla att jag skulle köpa den.
Såhär ser den ut, fast i svart och vit. Kanske inte så snygg på bild, men snyggare på?!

Snart börjar musikalen, men innan dess måste jag äta! Äta äta äta! Probelemet är bara det är våran städerska städar i köket, och jag kan ju inte gå dit och börja stöka till nu. Åh! Hon städar alltid just där man vill vara.
Men nu ska jag inte klaga, det är as skönt att komma hem och se att ens rum är perfekt! :D Jag som e så lat och aldrig orkar städa det annars, hehe...
Nu måste jag skiva våran spanska-läxa, ingen annan i min grupp orkade. Hahah!
Se ya later, aligator! :D

Kommentarer
Postat av: jag, emilia

oj, fin stavning på problemet! :D orkar inte ändra.. hahahaha

2009-03-31 @ 16:01:24
URL: http://det är ju den här bloggen.......
Postat av: Johanna

Åhh, den ser ju shiiiitsnygg ut, ju ;)

2009-03-31 @ 20:23:13
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0