jag hatar skolwebben!

Varför kan man aldrig logga in på skolwebben? Eller jag kunde ioförsig logga in på min Emtho002, men mamma kunde inte logga in med elegetimationen. Jag hatar skolwebben! Jag vill se mina omdömmen nu! Nu, nu, nu!

Hej! Nu har veckan börjat, såsom skolan. I veckan händer lite härligheter, tex:
- Klassen slipper 3 långa lektioner på onsdag därför att vi ska se på "privat"-visning på filmen Kenny Begins.
- Från onsdag till fredag ska Anna och Matilda sova hos oss. Mysigt va?
- På lördag har vi extra musikal träning. Yeah!
- Hm.. Nu måste jag komma på något.. Jusste! Det ska bli bättre väder! Eller?.. Aja, Snön är iallafall nästan borta

Idag då.. Jo (jag skriver inte om skoldagen nu, får det är så trist att läsa om) Jag och Hanna har pluggat matte hela dan! Hahah! Dessutom hade vi 2 matte lektioner idag också. Wopsi. Men det var väl det ända. För ni vill väl inte sitta och läsa tal som vi gjorde? Nä, jag förstod det!

Pok!

Kommentarer
Postat av: amanda

nä, visst är den dålig!

2009-03-16 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0