el orfanato

Igår var jag, Julia, Olli, Hannis och Mands hemma hos Mands och såg på film där.
 Vi såg Barnhemmet, och den var så sjukt läskig! Det var jätte bra handling, men slutet var lite komplicerat.
Julia skrek som fan, och Hannis med, okej Alla skrek som fan. Men mest Julia och Hannis..
Hehe, jag blev så rädd att jag slog Hanna så att hon fick en fläskläpp.. Det var verkligen inte meningen, men man kan inte behärska sin rädsla när ens hjärta hoppar ut ur munnen..
Jag tycker i allafall att det är en film som man måste se. Och vi stängde aldrig av ljudet! Det var väldigt modigt av oss, tycker jag.
Ni som inte har sett den har missat något, så ta nu och hyr den! :D


Filmen är ju på spanska, så den första delen av filmen satt jag, Hannis och Olli och bara lyssnade på spanskan.. Haha! xDHär kommer en kort mening som Hanna sa under filmen och jag instämmde:
- "Åh, tänk  att komma till skolan och kunna tala som henne", hon syftade på skådespelaren, sen forsatte hon:
- "men jag är ju redan Anitas-gullegris".. 

Och jag som försökte vara smart och förklara hela filmen för de andra sa:
- "Men alltså, det är ju skådespeleri"
Jaha, det hade tydligen alla redan fattat.

Kommentarer
Postat av: Olli

åh fy fan, den avslitna munnen.... AAAAAHH!

2009-03-28 @ 15:15:33
URL: http://ollssonpower.blogg.se/
Postat av: anitas plutteligull

hahahaha

2009-03-28 @ 16:23:28
Postat av: LINN

hehe nice film ju! :)

2009-03-30 @ 18:54:19
URL: http://chickenbob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, läskigt såg den i lördags xD Men jag håller med det var typ ljudet som gjorde hela filmen! ;)

2009-03-31 @ 19:00:31
Postat av: hanna

har sett den * fett läskig...

2009-04-06 @ 13:21:38
URL: http://forsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0