dresses

Hejhopp! Igår (lördag), var jag, Erik och Stella hemma hos Bessan. Vi åt på pizzerian men sen stack Erik.. Hahah, "Stellas prins" kan man också kalla honom. Iallafall, sen gick vi hem till Bessan där Emelie (Bessas syrra), Sigge, Ia, Ida och Nisse var.. Jag, Stella, Bessan och Ida fick fransk manikure av en annan Ida som var där, medans Emelie, Sigge, Ia och Nisse tittade på film. Det blev skit snyggt faktist! Fast jag är så dålig på att hålla mina naglar i skick så vi får se hur länge det håller sig (jag kan säga att mina naglar redan är förstörda).

en liten del av Idas nagellack..



Sen åkte jag, Stella och Bessan hem till mig och vi sov där. Mycket mysigt var det. På morgonen ville Stella och Bessan att Ina och Eddie skulle komma in i rummet och de började hoppa på oss. Av nått konstigt skäl tyckte Stella och Bessan att det var kul.
Vid ca 1 tiden åkte Stella hem för att hon skulle få gäster och jag och Bessan åkte in till stan. Igentligen skulle jag till whyred och köpa den röd rutiga klänningen från tidigare inlägg, men Bessan orkade inte gå dit så vi gick till närmare affärer. Jag köpte två underbart fina klänningar!
En av klänningarna ska jag ha på skolavslutningen så den får ni inte se, fast jag kan avslöja att den är blå och vit-randig från Zara (så köp fanemig inte en lika dan!) men den andra kan jag stolt visa upp!

den är sjukt söt! man ska vara brun och dölja bhbanden!

Sen har jag ätit middag hos Bessi och vi såg på Gossipgirl, så det passar ju bra av avsluta detta inlägg med:

I know you love me, xoxo!

Kommentarer
Postat av: hanna

SNYGG klänning! Din skolavslutningsklänning me ;)

2009-03-16 @ 21:09:25
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0