Bilder från gårdagen

Hejhopp. Nu lägger jag ut några bilder från igår, spännande! Jag har inte arbetat med bilderna och dem är oredigerade

Två lappar som jag skrev till Kalle för flera år sedan, jag satte dem på hans dörr för att han aldrig ville vakna,
och de sitter där en idag:


Här ska det stå: Hej prutt korven Kalle.

Kalle kallades Pelle när han varit dum, så då skrev jag:

Här ska det stå: Pelle har kommit hit.


Ja, det var lite från gårdagen. Men idag då.. Jo, vaknade nyss och är lat som sjutton. Idag ska jag nog leta fakta om Den Romerska Cilivisationen. Vilket liv jag har! Haha.
PUSS

Kommentarer
Postat av: hannis

Fint inlägg milis! Det här hade vi väntat på! :P

2009-03-23 @ 07:33:53
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0