kungsberget

Tjolahopp tjolahej! Idag har det ju varit idrottsdag och jag åkte till kungsberget, Såklart!
Jag trillade 17 gånger men pappa säger att det är bra för då lär man sig.. Så jag tar det posetivt, dessutom gjorde jag ju inte illa mig. Det var ialla fall jätte roligt, -3c, soligt, perfekt snö och alla var glada! Ja, som ni märker så är jag mycket nöjd
Sista åket var, hmm.. Läskigt! Jag, Oa, Olli och Mands åkte in i en skog och först var det som en saga, helt tyst och träden hängde ner ovan oss med vit snö.. Vi stannade såklart och tog lite kort, så vi åkte på och åkte på och åkte på men vi kom aldrig ut. Så vi var vilse ett tag men efter tio minuter hittade vi ut
Det var underbart, och jag gör det nästa år igen! Hanna jag och Stella har lovat varandra att åka varje år! SÅ DET SÅ



Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Åhh gud vad skumm jag ser ut :S xD

2009-01-31 @ 18:10:51
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, snygga bilder. love you milis :)

2009-01-31 @ 21:35:46
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0