trickskidor

Hej. Idag har vi köpt 1 dubbel pulka, 1 kälke och 1 par trickskidor (3tuggummi-"flaskor" också, men det räknas inte)som vi skulle ha när vi åkte till kilingegården (eller hur det nu stavas) och åkte pulka. Det var väldigt kul :D eftersom att jag skulle lära mig åka på demdär super korta skidorna.. Man kan inte heller stanna med dem, men det var kul ändå.. När vi åkte hem fortsatte jag att öva där. Jag bydde ett gupp och en höjd att starta på, sen slängde jag mig ner i backen med vingliga ben och ner mot guppet som ungierfär var i halva backen. Sen gällde det ju bara att inte trilla vid guppet.. Jag lyckades inte precis. Hahaha! Vissa vurpor skulle jag ju kunna skicka in till Americas Funniest Homevidios (jo.. jag filmade faktiskt)

Här kommer lite bilder, de flesta är suddiga eftersom att Ina och Eddie aldrig kunde vara stilla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0