Its just to good to be true

Hej! Hur mår ni? Okej detdär skrev jag bara för att få någon kommentar, hehe.
Mitt under No lektionen knackade Tova på dörren och sa; Hela skolan har slutat! Och alla i klassen typ jublade, haha 3 timmars kortare skola :) Kan det bli bättre?
Jag Schücki Olli Jossan och Oa åkte till Ica och Oa köpte hårfärg så vi färgade hennes hår! :D Och bakade chokladbollar, mums! Sen kom Hannis Anna och Amanda också, och vi var typ inne på facebook och lite annat men vet ni?
Adrian, han i 8:an han är såå äcklig! Han hade kommenterat en bild på fb att jätte många hatade -- min kompis så jag skickade en kommentar mot honom och skrev att han är dum typ och då skrev han; "Emilia, jag vill inte bråka med dej för du verkar ju fett skön (SERIÖST)"
Åh fy vad blä, eller vad säger man? Han är ju så himla äcklig.. Som om jag skulle byr mig om honom Jag känner honom Inte! Usch
Men dethär är (enligt mig och Sanna) den glada kärleks-månaden och jag får inte vara sur eller något negativt..Så därför får inte dethär bli till ett negativt inlägg, vilket det inte är menat att vara.

Här är några anledningar till varför jag är så glad:
- Vi slutade 3 timmar tidigare, inkl. Jag slapp mitt gympa-pogram som hade blivit skit
- Jag och Jossan lyckades att färga Oas hår (jag sminkade henne också)
- Efteråt gick jag, Anna och Mands och hade as kul utanför Oas hus, vi gjorde roliga övningar och skrattade
- Matilda och Anna kommer snart på middag
- Och såklart, Det är en glad månad så varför inte vara glad?! Som "Skrattarn" skrivit: "Allt blir så mycket enklare med ett leende på läpparna"
 


Kommentarer
Postat av: hanna

sjävklart! :)

bra citat.

2009-02-04 @ 18:12:42
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Postat av: sanna

jag tycker seriöst att vi två är bäst på att uppdatera bloggarna=)

ingen annan uppdaterar

2009-02-05 @ 14:08:44
URL: http://littlemissaddict.blogg.se/
Postat av: Johanna Thedéen

Han är sååå äcklig :S

2009-02-05 @ 15:49:29
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna Thedéen

By the way så är Hannas citat bra, men ingenting slår ju Karins; Livet är inte som en räkmacka

2009-02-05 @ 15:50:04
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0