varje vecka har ett slut så därför ska du med oss ut

Nu ska jag kortfatta min helg. Den har varit underbar.


Fredag:
Jag åkte in till stan och träffade Sanna Anna Emilie och Bessi. Vi hade trevligt. På kvällen träffade jag dem igen + Felle och Elli. Vi grillade på bryggan Marchmellows och korv. Yamie! Några kastade frukt på oss.   Sen sov jag och Bessan över hos Emelie. Det var också mysigt. Jag älskar att sitta i hennes säng och titta ut över mörkret. Det känns så tryggt.

Bild härifrån


 

Lördag: Jag och Anna hade planerat att göra något. Vilket vi också gjorde. Bessan och Sanna och Emilie var också med. Vi gick till Ica och jag köpte Loka + ett paket frysta hallon. Sen cyklade vi ner till ålstens ängen och njöt i solen. Jag och Anna gick fram till några folk som inte talade svenska. Det lät som spanska så vi prövade med: "Hola amigos, habláis epanol?" Men dem tittade på oss som om vi vore dumhuvuden och svarade: "öööhhh... NO!". Då sa Anna: "Byebye" och så nästan sprang vi därifrån. Efter det åkte vi hem till Bessan och solade på ballkongen.

På lördagskvällen sov Matilda hos mig. Jag tillagade en galamiddag NOT. Och sedan åt vi fruxo godis. Sen bäddade vi på min ballkong och låg där ute och tittade ut bland takåsarna. Det var jätte mysigt. Men sen bäddade vi tillbaka för vi förstod att vi inte skulle få så mycket sömn i klyan.


Söndag: Jag och Matilda vaknade tidigt (eller inte Matilda då.. hon var för lat). Och så var det dags att bege sig till Karlaplan. "Jag är en karlakarl, fuck du jag har det bra.." Hahahah xD Dem som kan fjortislåtar vet vad jag menar. Iaf. På östermalmis hade jag och alla mina underbara musikalvänner rep i almost 7 timmar. Jag typ dog på slutet. Så jag ringde pappa och han hämtade mig. Såväl ute i frisklufften fick jag ny energi och vi åkte till vasaparken och spelade fotboll samt åt goood mat på en utomhus-servering osv. 


FÖRESTÄLLNING IMORGON, TISDAG OCH ONSDAG!!!! GAAAAASH. DET KOMMER INTE BLI EN SUCCÈ! DAOOO.

Det var det. Puss på er. Min helg har varit underbar. Jag älskar vädret (än en gång).

Kommentarer
Postat av: hannis

braaa inlägg! fina bilder :D

2009-04-26 @ 21:07:23
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaaaajs! :D jag fattar låten tror jag x)

2009-04-26 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0