ett plus och ett stort minus

Pluset är att jag och Julia Cassel ska träffas på lovet för vi bor nära varandra i bohuslän

Minus är att Linsay Lohan och Samantha har separerat. Jag som alltid trodde på deras vågade förhållande och jag läste Lindsays blogg för ett tag sen där hon uppriktigt sa att de fortfarande var tsm. Men nu när Lindsay fick reda på Sam's otrohet är det över. Men jag tänker fortfarande läsa hennes gamla blogginlägg ( hon bloggar inte så offta). Om ni bryr er, som jag, så får ni nu ett litet citat av vad hon skrev på min födelsedag, tänk hur det är att vara kändis:

so....
today i was out with my friend Jamie and paparazzi wouldn't stop asking me where samantha was. and i'm not writing this blog because i feel like i need to prove that i'm with my girl to anyone at all. but because it's just annoying.

Tänk vad jobbigt.. Vad tycker ni om Lindsays och Samanthas separation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0