Våfflor med tjejerna i klassen

HEJ! Nu nu talar pannkaksmästaren.

Imorgon är det våffeldagen och alla tjejer i klassen ska ha med sig våfflor till lunchen. Yamie! Som ni alla kanske redan vet så är jag ju pannkaksmästaren, och just nu gör jag våfflor! Våfflor och pannkakor är inte samma sak, right? Men eftersom att en viss Stella Thorell råkade ta av handtagen på våran våffelapparat får jag göra våfflor med toastapparaten istället. Men den blir aldrig varm. Det är bara smet i den. Så nu steker jag mina våfflor. Jag vet, det går inte! Det är ju helt sjukt! Men nej, bannemig, nu steker jag mina våfflor.
Ett tag senare. Nu är dem klara! Yes! Men dem kommer nog inte vara så goda imorgon, men äsch skit i det. Det är ju grejen som är kul. Hoppas bara alla andra tjejer tog detta på allvar nu, för jag har verkligen kämpat för detta. Hehe.


Från början var det en perfekt smet. Innan jag förstod att toastgärnet var trögt 


Hmm...? Vilken stor och fin våffla. Hahahahaha, den är ju fasiken inte hjärtformad. ALLA VÅFFLOR SKA VARA HJÄRTFORMADE JU!



Mina såkallade våfflor. Misslyckat eller misslyckat?

Kommentarer
Postat av: can you guess who it is?

hahahhaha, snygg bild på dej där i början!! ahahhahahahahahahhahahah! hhhhhhhiiiiiihiiiiiiii, misslyckade fjortis-milis

2009-03-24 @ 15:19:22
Postat av: hanna

vafan? ingen har sagt detta till mig!!? taskigt :(

2009-03-24 @ 19:58:10
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0