alla hjärtans dag


Glad alla hjärtansdag allihopa!
Sanna har sovit hos mig och vi tittade på Save the last dance, jag har sett den förut med Emma men ialla fall, Sanna somnade efter typ en halvtimme medans jag låg och grät. Den är så sjukt sorglig. Vi har varit inne i stan lite idag, men typ vid 2 tiden åkte vi hem, jag köpte en godispåse som jag njöt med på vägen hem. Men jag kan dock inte säga vad jag köpte, eftersom att det är en present haha!
Nä, nu ska jag se om vi har något härligt godis hemma och sedan ska jag ta ett härligt bad!
Så Glad alla hjärtansdag igen då.. Vi får se om det bjuds på något till inlägg idag annars får ni nöja er med dethär!
Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Emma

hm nu blir man fundersam... :O

2009-02-14 @ 23:57:49
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Postat av: hanna

lägg ut bildern afrån emmas middag ! :)

2009-02-16 @ 20:52:14
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0