Jag orkar inte blogga

Hej! Just nu lockas jag inte alls till att blogga. Vet inte varför.... Men iallafall.

Helgen med Matilda i Karlskroga var väl sådär. Om jag orkar lägga upp bilder därifrån blir det antaglien endast på kossor, men just nu (som sagt) orkar jag inte.

Idag har jag varit med Hanna. Vi gjorde "det vanliga", tjockt med smoothie och läxor. Vi hoppade också studsmatta. Men detta förvånar er nog inte alls.

Bilder finns på Hannas blogg.

Jo.... Jag har tänkt på en sak. Det finns faktiskt fördelar med att bo i stan! Det förvånar mig. Okej, rålispaken är underbar på sommrarna och jaja. Men. När man panikt behöver något kan man bara springa till västermalmsgallerian på några minuter och köpa det!
Som i torsdag sprang jag och Matilda dit för att jag behövde en cardigan och på tillbakavägen kan ni ju gissa vad som låg i min påse?...
Och idag på väg hem från Hanna köpte jag ett par shorts från HM. Det är faktist väldigt skönt.

Men något mer har jag nog inte på hjärtat. Förutom att jag hatar alla webbshoppar eftersom att jag bara blir butter när jag inte får det jag vill ha, jag menar inte att jag är bortskämd, men det finns så många ögonstenar.

Hoppas ni orkade läsa detta. Puss och hej! //Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0