en gipsad lök

Hejsan! Jag är på strålande, sprudlande glatt humör. Farmor fyller år på fredag och jag måste tydligen ge henne någon present suck, av Eddie ska hon få en gipsad lök som är målad som en kyckling, haha.

I lördags stod det om Eddie i Svenska Dagbladet, skrivet av Karin. När jag hörde det blev jag förvånad men väldigt glad. Hahaha, jag tänkte då inte att det skulle handla om han som datanörd. Detta är en liten del av arikeln:


" - Det KAN bli krig i Sverige, försäkrar sjuåringen, han som kallar sig själv datanörd och tillbringar varje ledig stund framför skärmen med att meja ner motståndare i det spel som han påstår att "alla" sjuåringar har.

Att små figurer faller som käglor gör honom påtagligt uppsluppen. Kriget, det riktiga, skapar större oro. Om det kommer ska han flytta till sin farfar i Karlstad.

-Inte kan det bli krig i Karlstad, visst? vill han ha bekräftat och jag nickar och säger att risken är försumbar. Därmed är vi båda tryggade. "

Hahaha, Eddie är en riktig datanörd, det är så sant.
Här kommer dagens outfit, bilden är hur cp som helst ;)


jeansleggins vila, svart långt linne gina tricot, rutig skjorta, vit vårjacka och vita skor h&m, axelbandsväska åhlens.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha najs bror! :D

2009-04-08 @ 00:25:31
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, cool bild :D

2009-04-10 @ 13:30:44
URL: http://heltgalet.devote.se
Postat av: elisabeth

haha gud vad kul ! :D

2009-04-13 @ 08:52:18
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0